Retourneren & Ruilen

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, mag u nog 30 dagen nadenken over uw aankoop. 

Mag ik mijn artikel(en) ruilen?

U mag binnen 30 dagen uw artikel ruilen voor een ander exemplaar. Artikelen kunnen alleen geruild worden wanneer deze ongeopend of ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling nog niet verbroken is. Voor het ruilen van artikelen neemt u contact met ons op.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Voordat u uw wijn terugstuurt, kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zo kunnen wij het retourneren persoonlijk met u afhandelen. Wij zorgen dat u dan een retouretiket van ons ontvangt.

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

U kunt uw artikelen bij een PostNL punt afgeven. Indien mogelijk graag in de originele verpakking. Bij het PostNL punt ontvangt u een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging totdat u een bericht krijgt dat de retourzending door ons ontvangen is. Ook kunt u uw zendig aan een PostNL-pakketbezorger geven. Heeft u het pakket voorzien van een retouretiket met daarop het PostNL-antwoordnummer? Wanneer de bezorger voor een andere aflevering bij u aan de deur komt, kunt u uw pakket aan hem of haar meegeven.

Moet ik voor het retourneren van mijn artikel(en) betalen?

Bij Allora Wijn kunt u binnen Nederland uw artikel(en) kosteloos retourneren wanneer u eerst contact opneemt met onze klantenservice. Wij sturen u dan een gratis retourlabel van PostNL. Uw pakket kunt u afgeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Uiteraard kunt u de producten ook via een andere vervoerder of zonder voorafgaande melding retourneren, dan zijn de kosten wel voor u.

Moet ik betalen voor het ruilen van artikelen?

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het ruilen van uw artikelen. Wel moet u verzendkosten betalen wanneer u vanaf een adres buiten Nederland of België retourneert.